Dag 6-7, Virginia Beach (VA)

7 augustus 2018 - Virginia Beach, Virginia, Verenigde Staten

Zondag einde van de middag komen we aan in ons hotel in Virginia Beach. De reis ernaar toe duurde langer dan verwacht ivm de verkeersdrukte. We zitten in een bijgebouw van het hotel, niet aan zee maar wel aan het zwembad. Het hotel valt een beetje tegen, het lijkt op zo’n motel uit films. Maar de locatie is perfect. Eerst even het zwembad in en dan eten we nacho’s, taco’s en burrito’s bij een Mexicaan en daarna lopen we de boulevard op. Julian & Tijn gaan het strand op terwijl wij luisteren naar een bandje en daarna kopen we een ijsje. 🍡Tijn koopt van zijn vakantiegeld een surfers armbandje met een haaientand. Hij heeft ook al een beeldje van het Vrijheidsbeeld gekocht en een sleutelhanger van One World. Maandag is een luierdag aan zee. Het water is heerlijk dus we liggen allemaal vaak in de zee. We hebben een parasol, een bodyboard, een voetbal en een frisbee gekocht dus genoeg vertier. We lunchen aan de boulevard en aan het einde van de middag weer het zwembad in. Terwijl Julian en Tijn gaan douchen (en gamen) gaan we boodschappen doen bij de Wallmart, we hebben nu een auto dus slaan water, cola, bier en wijn in. En oh ja ook wat gezonds: gesneden fruit. 🍉 ‘ s Avonds lopen we weer over de boulevard en eten met uitzicht op zee. Tijn koopt een tweede armbandje. Julian vindt niks naar zijn zin maar er komen nog genoeg dagen dus kansen. Dinsdagochtend gaat de wekker al vroeg; om half 8. We hebben een lange dag voor de boeg; 430 Mijl naar Asheville in het NP The Smokey Mountains.